100 saker att blogga om..

Hittade ett manus med 100 ämnet att blogga om..
om man inte kan komma på VAD man ska blogga om så kan ju det vara en bra lista.
eller så kan man för rolighetens skull välja ut ett ämne och blogga om för skojjs skull.

Jag hittade ett ämne som hette:
"Det mest vackraste du någonsin sett"
Man skulle ju kunna säga att Wiggo föddes eller min man Chris,
men de är självklara saker!! för mig!
men det första jag tänkte på var någon upplevelse av något slag.
Sen kom jag på det.. det finaste jag sett eller rättare sagt det finaste stället jag varit på
hette "Papagayo stranden" Det var så häftigt och så fint!

Fanns tydligen en speciell grön sten
som fanns just där och på Hawaii fanns ingen annanstans tydligen!
Den gröna stenen låg innuti svarta lava klumpar.
Köpte ett armband med just sånna stenar på, jättefint.
De hade gjort en liten elefant i sten som också fanns med på armbandet,
tyvärr gick armbandet sönder, och stenarna försvann...
men det var en speciell upplevelse att få chansen att vara där.

Kommentarer
Postat av: Sannas Fotografi

Ja det brukar ju bli så, är ju ganska mycket i skolan och sånt nu! Sen vill man ju prestera bra nu när det är sista året :)

2009-10-14 @ 14:11:25
URL: http://emmotsanna.blogg.se/
Postat av: Blivande fru F

Okej, ja det kommer kännas jättekonstigt när man kan säga fru på riktigt. Har svårt o tänka mig att kalla sambon för min man/make, men det blir väll naturligt efter ett tag ;)

2009-10-14 @ 14:25:42
URL: http://yesido.blogg.se/
Postat av: Blivande fru F

Ja, efter ett tag kommer det väll gå av bara farten, o det kommer kännas lika naturligt att säga man/make som att säga att han är min sambo och fästman :)



2009-10-14 @ 15:56:30
URL: http://yesido.blogg.se/
Postat av: Wictoria - Mamma till Kevin.

Tack vännen !!



Oj! grattis! :) hur mycket kostade de att gifta sig?

Nej, inte en vi planeraroch funderar på att göra det när ekonomin tillåter, hur gifte ni er? :)



tihi japp, de har jag märkt!, längtar till att få veta faktiskt om det blir två pojkar eller en av varje. mjao hehe :)

2009-10-14 @ 15:59:34
URL: http://minkarlek.blogg.se/
Postat av: Ida

Har du varit där? :) Ser helt underbart ut!!

2009-10-14 @ 19:28:39
Postat av: Annika

Vilket bra tips med ämnen!



Nej jag skulle bara undra hur han hade det hela tiden, om allt gått bra och om han var glad/ledsen. Ett par timmar går väl bra, som vi har lämnat honom några gånger, men annars känner jag inte för att lämna bort honom innan han är lite större och mer säker på sig själv. Speciellt före åtta månaders-fasen då han upptäckte att jag och han är två olika personer, innan dess sägs det ju att bebisarna inte vet att de och mamman är två olika människor liksom. Känns så läskigt att lämna dom ensamma då. Men det är hur jag känner, kan ju vara skillnad mellan tuttbarn och flaskbarn också.

2009-10-14 @ 19:49:41
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Li

Jätte vackra bilder!



Vart ligger den stranden?



Kram

2009-10-14 @ 22:55:18
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0