snart 6 månader sedan..

På måndag är det 6 månader sedan Wiggo kom till världen.
Den 22 Maj skulle jag till barnmorskan för koll.
Blev akut skickad till förlossningen för att bli igångsatt,
då jag hade fått havandeskapsförgiftning.
Den 23 maj kl 03:46 blev jag mamma till världens sötaste lilla Wiggo.
Han skulle egentligen födas den 6/6 enligt Ultraljudet.
Men blev 2 veckor för tidigt!

Såhär såg jag ut innan barnmorskebesöket,
helt ovetandes om kvällen/nattens händelser.
Det var ju ändå två veckor kvar
(trodde jag)



Såhär såg min lilla skatt ut endast 3 timmar gammal.


Tänk vad livet kan ändras på så kort tid!
Ta vara på varje minut!


Kommentarer
Postat av: Li

Sötnos!



Kram

2009-11-20 @ 15:45:16
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0