Sjuklingen

Inatt var Wiggo piggelin..
Han somnade vid 9 tiden på kvällen och vaknade kl 11,
han var jättepigg och ville inte sova. Vi försökte på alla möjliga sätt,
men icke.. när klockan var 02 la jag honom i våran säng,
då var det slutlekt tyckte jag! Men inte för Wiggo,
då skulle han ställa sig i krypställning och stå och gunga i sängen..
jaga Mille och rulla runt, tillsist fick jag honom att ligga ner,
då la jag mig brevid honom, det var så mysigt.
han låg och pillade i mitt hår, pillade på min tröja,
myste med sin snutte och gosade in sig nära mig.
Sen somnade vi båda två,
vaknade kl 02:20 av att Wiggo var i full gång att jaga Mille.
han kröp omkring i sängen (tydligen är det lättare att krypa i sängar)
Mille skenade iväg fort.. barnhänder är inget att leka med!

Sen har det varit full rulle hela dagen, städat och donat!
Chris lagade en underbar middag.
Behöver jag säga att Wiggo redan sover!

Kommentarer
Postat av: jessica

tack för tipset, blir nog den beigea den soffan:) de är min karl som ska sitta mest i den då han ska ha den i sitt spel/lekrum:)

2009-11-24 @ 18:44:10
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Therese o Nellan

Tack för din kommentar, sånt värmer.

Vilken sötis till son du har, dom är udnerbara dom små liven. Kram.

2009-11-24 @ 19:40:03
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Linda

sv: Jag är beräknad enligt det första UL till den 28 april, men får se nästa vecka då jag ska på RUL:-) Blir väl tillbakaflyttad en vecka med min tur;-)



Ha en skön kväll och hoppas lillkillen sover bättre inatt för er skull;-)

2009-11-24 @ 20:30:41
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha jag känner igen det där. Lucas somnar i sin säng men vaknar på natten och får komma in till oss då är det full rulle. Och ja det är lättare att krypa i sängen ;)

2009-11-25 @ 12:53:41
URL: http://imammasmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0