Rotat på vinden..


När jag var hemma hos föräldrarna passade jag på att rota på vinden och i hela garaget efter leksaker till Wiggo, han tröttnar ju så fort på sina egna, och dessutom är det kul att kunna byta ut dem ibland.
Jag hittade massor med roliga DUPLO saker, djur och bilar t.om en motorcykel..
Wiggo älskade dem.. på vinden hittade jag mest bara gosedjur, inget kul..
Men den efterlängtade Bobbycaren ligger där och väntar på att få ta en tur me Wiggo haha..
men det får vänta tills han är upp emot året..

Den stora lådan med böcker ligger också där och lockar, jag brukar faktiskt läsa för Wiggo, sist Wiggo var hos sin farmor fick han en jättefin bok som jag tycker jättemycket om att läsa för Wiggo, det är massa djungeldjur och man kan känna på dem alla, de är lurviga och mysiga.. Wiggo tycker om den.
Men lådan i garaget med massa härliga böcker är jag så sugen på att ta hem, både för min skull (haha) och Wiggos skull, finns ju bebisböcker där, och även lite andra böcker som jag är sugen på att läsa igen.. Man blir visst aldrig vuxen :D

Sen så är det ju så kul att återanvända det man själv lekte med/läste när man var liten, man behöver ju inte alltid köpa nytt, roligt att veta att när jag kröp omkring så lekte jag med samma saker som Wiggo leker med nu!

Nu ska vi ha myslördag, ha en fin kväll..

Kommentarer
Postat av: Nina ♡

tack va snäll du är. .



skoj med gamla leksaker som man hade själv å så.. alla mina blev förstörda i en brand eller kastade på någe vänster. så himlans trist. ville ha mina dockor å allt. kan inte förstå att dem är borta. så trist. hade ju klossar å sånt med..



vet iaf att jag inte ska kasta mina kläder till theo lr leksaker. att theo ska få dem då han själv skaffar barn. så att hans barn kan ha det. så skoj.. :D

2009-11-14 @ 23:42:42
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag har med kikat på mina och systers gamla grejer, super kul. En del är ju bara att slänga men det mesta är återanvändbart :)

2009-11-15 @ 02:07:24
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Malin-mamma till Sam

ja visst äör han grymt snygg!!!

2009-11-16 @ 14:17:24
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0