Min älskade man / Detta är en bra månad..

Inatt var det min natt att mata Wiggo.
Jag somnade vid 01-tiden och vaknade 10.30
MEN? Wiggo skulle inte ahn ha mat?
Då kom Chris och Wiggo in, så jag frågade
- Han har ju inte vaknat på hela natten?
Men det hade han, fast min snälle man hade tagit varje matning ♥
Så skönt att få sova ut!
Jag ska vara extra snäll idag.

Satte mig nu efter frukosten och skulle betala räkningar,
Finns det något tråkigare?
Upptäckte efter alla betalningar att detta är en riktigt bra månad!


Kommentarer
Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

va fint du har fått det på din blogg =)

ja nu börjar det bli tungt att lyfta på mercedes haha, känns som att kånka på två ungar när man har en tung mage framtill också, sen så är han helvild på nätterna så jag sover jättedåligt men annars är allt bra haha.

2009-11-28 @ 12:17:46
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0