Jag är inte den som klagar.. men..


Igår hade grannarna under oss fest, det rör inte mig ett skvatt,
ja är absolut ingen surkärring som sitter i fönstret och klagar.
Men igår gick det verkligen överstyr.
Festen drog igång runt 8 tiden när vi kollade på Robinson.
Wiggo skulle sova, men tydligen spelade de musik rakt under Wiggos rum,
så han ville eller kunde inte sova, det var verkligen högt,
lät som om det var vi som hade fest, man kunde höra varenda låt och Wiggos golv vibrerade.
Våra lägenheter är verkligen INTE lyhörda, men igår var ett undantag.
När Wiggo tillslut hade somnat fortsatte våran tv kväll.
När klockan var runt 12, ville vi sova.. men vi kunde inte.
Musiken var så hög, folk stod och skrek på balkongen som är precis under vårat sovrum.
De stod även utanför balkongen och skrek, vi låg och vred och vände på oss.
Nästa gång jag kollade på klockan var den 01:15 ÄNNU HÖGRE MUSIK.
Jag blev så jävla förbannad, men ännu är jag inte den som klagar,
så vi led igenom timmarna, vi satte oss i köket jag och Bea,
satt och snackade kl 02:30 lystes våran gård upp av billjus SECURITAS!!
och då var musiken verkligen olidlig!!
Jag har aldrig varit så glad i hela mitt liv, som när de äntligen kom,
och festen blev förstörd. Var tydligen någon mer som störde sig på musiken.
Vi satt i fönstret och skrattade åt hur securitas bankade på och fulla människor ramlade ut
genom porten. Vi kunde äntligen sova!!

Tänk att folk inte fattar att det bor barnfamiljer i huset, vi är två barnfamiljer och en gammal tant,
sen dessa ungdommar haha.. låter som om jag är 70+ nu..
När man har barn har man ju ingen möjlighet att ta igen sömnen på dagen.
men ändå är jag inte den som klagar, de får gärna ha fest, men med liiite hänsyn.
Glad att någon tillslut ringde securitas!!!!

Idag är jag seg som få.. och Wiggo är sjuk som bara den :(

Kommentarer
Postat av: Bella

Usch! Låter inte som en rolig natt! Självklart ska man få ha fest men bor man i lägenhet så måste man ju faktiskt visa lite hänsyn till sina grannar!

Trist att Wiggo är sjuk! Hoppas han kryar på sig snabbt!

2009-11-22 @ 15:12:33
Postat av: Lena

Vad är det med lillskrutten?

2009-11-22 @ 15:37:26
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Gud vad irriterande :O Jag hade med blivit galen!!



Stackars wiggo :( vad är han för sjuk?

2009-11-22 @ 21:04:10
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0