Busfrö



Wiggo har blivit ett riktigt busfrö på senare tid.

1. När man tror att han har somnat hör man plötsligt ljud innifrån hans rum, låter som om någon sjunger haha, när man kikar in sticker ett huvud upp mellan spjälorna, han har då vänt sig och lagt sig på mage och ligger och leker, då brukar jag smyga fram och gömma mig brevid hans säng sen tittar jag upp och säger:
- Vad gör Wiggo.. Det tycker han är superkul för då dyker han ner med huvudet i kudden och gömmer hela ansiktet, och skrattar värre än.. ja vet inte vad.. sen håller vi på så några gånger :)

2. Han har kommit på att man kan ha kul med en napp, när vi nattar honom och ger honom hans napp, tuttar han lite på den sen helt plötsligt hör man: - Phuuuu och då blåser han iväg nappen i en rejäl fart..
även det gillar han att göra många gånger!! haha

3. När han sitter med oss så ska han slå på allt som kommer i hans väg, senast igår satt vi i sängen och tittade på en film, då kröp han fram till datorn och började slå, han slår på golv, på hans tallrik, lådor osv..

4. Han har börjat att låtsas sova.. man tror att han har somnat och smyger tyst ut på tå.. då ser jag att han öppnar ena ögat och upptäcker att vi gått ut, då börjar han gnälla.. men ja tycker bara han är så rolig..

sen är det säkert massa mer bus som han gör men som ja glömt nu..
Tittade på Emil i Lönneberga igår och jag är säker på att om några år har vi en egen liten Emil här hemma,
funderar just på vart snickarboa ska vara ;)

Kram ha en fin kväll
PS. Tack för alla era kommentarer, blir alltid lika glad när jag loggar in och ser :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Får hoppas det passar, vi har inget annat namn :) hehe.. Allt bra med er? kram

2009-11-09 @ 20:19:10
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi vilken liten goding! Längtar alltid lite extra efter min lilla när ja kikar in här o. läser om eran skrutt =D

Ha en mysig kväll! Kramis

2009-11-09 @ 20:51:32
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0