Wiggo var ond :(

 

Igår skapade jag en egen mardröm..
jag åt middag och sen gick jag och la mig för lite vila.
Det är som gjort för mardrömmar,
det vet jag ju, men var så trött.
Och om ni inte vet det så är det så att de flesta mardrömmar
uppstår för att man gått och lagt sig mätt!
De ni.. men de kanske ni redan visste!

Till saken..
jag drömde att Wiggo blev ond,
vet inte vart jag var, men på nåt förskoleliknande ställe,
Wiggo satt i en spjälsäng och jag sjöng låten:
-Jag heter Stine vad heter du? Wiggo!!
höll på så ett bra tag tills plötsligt Wiggo själv svarade
- Wiggo (med en kusligt äcklig bebisröst)
Jag blev livrädd och tittade på Wiggo
som stirrade tillbaka med ett ont ansikte.

Helt hysterisk sprang jag runt och frågade
om barn ska kunna prata när de är 6 månader.
Inget annat barn kunde det,
och Wiggo var riktigt grym mot alla där,
så vi blev utkastade.

Jag försökte med allt för att få Wiggo att bli normal.
Tillslut fann jag det jag behövde, och hör och häpna..
Det jag skulle ge Wiggo för att ahn skulle bli sig själv igen
fanns i mina föräldrars trädgård,
på ett ställe där jag alltid själv lekte som barn, i en liten dunge.
Det han skulle äta fanns i jorden, så jag grävde och allt jag hittade stoppade jag i Wiggos mun, rötter, jordklumpar, gräs..och vet ni med vad??
Våran köksslev hahaha

Fy fan va sjukt man kan drömma.. vart kommer allt ifrån?


Kommentarer
Postat av: Lotta

mycket skumt=)

2009-12-05 @ 17:47:49
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: Li

Usch det var en läskig dröm, tur att han är världens gulligaste i verkligheten!



Kram

2009-12-05 @ 21:05:21
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: Signe

Jag drömde oxå så konstig dröm när Malte var liten. Han låg i sin spjälsäng o sov o jag tittade på honom för han va så fin. Sen tittade jag bort, o när ja titta igen, stirrade han på mej med röda, mordiska ögon! o så flina han elakt mot mej o sa: nu du..!

Konstigt att man drömmer så! Tror de har med att man kanske är rädd att ngt ska bli dåligt me ens barn...Att man alltid är lite orolig att de ska bli sjuka eller annat..! Vad tror du?

(Har ej kvar min blogg, svara gärna på facebook)

2009-12-06 @ 09:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0