Vit vintervitt..

Oj vad jag har kämpat med att renovera,
jag är toknöjd! De rosa kuddarna satt som en smäck i soffan.
Känns som ett helt nytt rum. Tänk som sagt vad lite färg kan göra.
Har även målat matsalsbordet, behövdes lite förändring där,
men det är inte riktigt klart än, så ni får nöja er med att se bilder på ena halvan av rummet.
Soffbordet har jag kastat ut, jag vill ha ett vitt runt soffbord, sorry älskling!
Sen tänkte jag mig en vit lurvig ryamatta vid soffan!
Gardinerna är handgjorda ifrån Indiska, så vackert mönster om man tittar nära.




Min vita krona fick komma fram på bokhyllan.. över bokhyllan ska jag ha en stor vit romantisk spegel..
Hela vardagsrummet ska gå i vitt, mörkt trä och ljusrosa.

Hittade en gammal ljusrosa ljusstake, som jag faktiskt köpt på loppis en gång.
De flesta av mina vackraste saker är just ifrån loppisar/auktioner.


Kristallskålarna som även de är ifrån Loppis/auktion.
Fyllda med lite julgodis.


Kommentarer
Postat av: pap.

Va fint du har gjort Christine!

2009-12-30 @ 17:39:42
Postat av: Anna

Gud vad snyggt! :)

2009-12-30 @ 22:31:08
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vad fint du gjort både inne hos er och här inne i bloggen:-) En händig kvinna!! vit är så fint som bas... GOTT NYTT ÅR PÅ ER! Kram ifrån Nicole

2009-12-31 @ 13:26:18
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0