Vi är så tacksamma..

Wiggo och jag (mest Wiggo) har fått möjligheten att prova och recensera
En Barnvagnsskylt med 2 flaggor från Swedish Plate
Det är så snällt, och vi är så glada!

leveransen var snabb och packat i ett fint paket!
Man får med två klämmar som man ska använda för att fästa skylten,
det tycker jag är jättebra, för oftast har man problem med att hitta någonstans att fästa saker man köper!
Det som är häftigt med den här skylten är att det är dubbla flaggor.
Det tycker jag är riktigt smart, eftersom Sverige är ett mångkulturellt land,
båda föräldrarna kanske inte kommer ifrån samma land!
Så nu kan man välja 2 flaggor, praktiskt.

Sen är det så otroligt bra att hela skylten är en reflex.
Då syns man i mörkret, men ändå får man ha en snygg och personlig reflex.

Jag och Wiggo är jättenöjda!
Nu ska vi ut och gå i mörkret, utan att oroa oss :)

Wiggo älskade skylten, han ville leka med den direkt !

Gå in och beställ du också, gör din vagn/cykel/bil/annat synligt!
och få en personlig reflex skylt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0