Tvätt tvätt tvätt.. allt jag ser är TVÄTT

Tack för era komentarer, vad roligt det var att se att så många komenterat :)
och att så många svarade på min fråga om mat.
Jag som var orolig över våra 2000, kanske ska ta och lugna ner mig då!

Chris har varit duktig och tvättat som en galning i tvättstugan.
jag fick det tråkiga jobbet, att stryka *pust*
Som tur var hade jag tv:n framför mig så tittade på Efter tio, repris men what the fuck..
allt för att få lite roligt mellan strykningarna.
Det var så mycket, jag gav nästan upp..
Vi måste verkligen börja tvätta lite oftare, så det inte blir så mycket på en gång.
Men Jag fixat.. Tycker det luktar å gott när man stryker kläder/örngott osv..

INNAN (Det fanns fler påsar i hallen )


EFTER Åhh vad jag är duktig!

Kommentarer
Postat av: mam.

Bra jobbat båda två!!

2009-12-16 @ 13:23:14
Postat av: Annika

Ja shit vilket jobb, jag orkar aldrig stryka kläder, bara om det är finkläder. Och vad duktigt av chris som sprang fram och tillbaka till tvättstugan med all den där tvätten, vilket slit!

2009-12-16 @ 15:45:20
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0