Tankar..

Nu vid jul, eller egentligen varje dag..
men lite extra nu i jul tänker jag på vissa som står mig så nära.
Vid jul ska man vara tillsammans med alla man älskar,
men ibland blir det inte som man vill.

Några personer som jag saknar vareviga dag och som jag har vuxit upp med.
Vi har gjort allt tillsammans, min kusin Maria.
Maria och jag har en speciell kontakt, vi är som systrar, det är också alltid
vad alla har trott (tre lyktor) haha.. Vi gick till skolan tillsammans ibland,
Vi hade små utflykter med våra familjer, vi reste bort på längre utflykter med farmor & farfar,
vi lekte, och ju äldre vi båda blev så växte våran kontakt större och större..
Vi hittade på ett eget språk "sne snu en sna? snä, sninte sna snäller"
Vet inte vad vi fick allt ifrån, men kul har vi haft. Vi är lika varandra,
vi har varit med om liknande saker på våran livsresa, och vi har alltid kunnat prata om allt med varandra!
Nu är du mamma till världens finaste Johannes och snart ett syskon påväg.
Och jag är mamma till Wiggo, det kunde man inte tro när man såg oss som små.
Gud vad jag saknar er! Önskar att vi inte bodde så långt ifrån varandra.
Att vi kunde träffas varje dag som vi brukar prata om :)

Känns skönt att jag iaf kan sms:a och ringa.
God jul till er, tänker på er och ni finns i mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Söt han är!



-Tävling hos mig om en personlig almanacka!

2009-12-10 @ 21:53:54
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Du har blivit tilldelad 2009 års Nobelpris inom ämnet Mammakunskap!



Lär mera här

http://alicesmamma.blogg.se/2009/december/2009-ars-nobelpris-inom-amnet-mammakunskap.html#comment



Kram :)

2009-12-11 @ 09:23:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda & Mini

Såklart jag är med i din fina tävling =)..

Vi vet inte vad de blir för en...får bli en överaskning...men det ska bli så spännande!

2009-12-11 @ 09:53:44
URL: http://matchukgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0