Sitter här med ett grönt ansikte..

Ja, nu är jag grön av avund..
Vet att det är en dödssynd, har själv skrivit en uppsats om Avund och fick MVG mohaha..
men nu kan jag inte rå för det! var inne på Kenzas blogg, och visst hon är rik,
kan köpa allt hon vill, men fan så glad jag hade varit om jag fick shoppa julklappar för 10.000
Visst man ska uppskatta sin familj och inte tänka på pengar, utan tänka på det man har bla bla bla bullshit..
Pengar skulle få vem som helst att bli lycklig! Jag skulle bli det iaf.
Tänk att aldrig behöva tänka på räkningar, kommer vi ha råd med detta, 
resa shoppa och leva livet i stället för att vända på varenda krona..osv..
Jag skulle bli så lycklig! och det står jag för!

Jag vill fan också shoppa julklappar till mina nära och kära för 10.000 det är dem värda!
Om jag ändå fick chansen att önska något stort till mina nära och kära skulle det bli:

En ny dator och bildelar till Pappa, så bilen blir klar så vi kan åka i en riktig A-ford
En spaupplevelse till Mamma för en hel vecka i bara lyx
En lägenhet och en laptop till syrran
En Australien resa till Chris
En stuga i skåne till farmor & farfar
En härlig resa till mormor
Resor till Svärmor m familj
Resor till Svärfar m familj
Allt som Wiggo någonsin behöver och vill ha
Ett stort hus till mig

Och massor härliga stunder tillsammans på en jätteresa för oss alla!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja visst skulle det vara skönt att inte behöva vända på varenda krona, finns massor man kan köpa till sina släktingar om man bara hade den där "miljonen". hehe.



Men vilka larviga kommentarer hon fått om att "det sticker i ögonen på fattiga" eller "jag kan bara köpa julklappar för en tusenlapp, buhu". Jag tycker de människorna kan gå och göra något åt sina egna dåliga val i livet istället för att klanka på henne som lyckats. Så lågt.



Ser fram emot att få se ert julkort förresten, vi har photoshoppat ett vi ska skicka online till folk, mohahahaha.

2009-12-16 @ 22:40:27
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: anna

frågan är om man blir så glad för pengarna i längden?

ja skulle oxå vilja hade så, så man slapp vända på varenda öre. tror man skulle va glad o leva livet till en början men sen då?

när man haft de bra ett tag, gjort va man vill, när man vill....

men håller med, pengar gör en glad....SUPERGLAD ;)

2009-12-16 @ 22:45:24
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag håller med, pengar gör en glad. HUr lycklig är man inte när man kommit hem från en shoppingrunda?Jag är lycklig i flera dagar (timmar ialf). Skönt att kunna resa när man vill och vart man vill utan att spara. Sen behöver jag inte vara löjligt rik, men en såndär trisslott med 50 000kr/mån i 25 år skulle sitta fint

2009-12-16 @ 23:05:01
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den som är sjuk har bara en önskan... Tänk på det istället och var glad för din hälsa och ditt barns hälsa..

2009-12-17 @ 03:00:20
Postat av: caroline

Håller med dig :S



Jag vill med.

2009-12-17 @ 14:19:44
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas du vinner en massa pengar då, en resa skulle inte sitta i vägen.

2009-12-17 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0