Nytt år nya möjligheter..

snart är vi inne i ett nytt år, då ska vi fortsätta med renoveringen här hemma.
Jag ska måla klart väggarna och listerna i hallen.
Förra ägaren verkade ha gillat gult, men vi ratar gult..
vantrivs så i den färgen.
Vår hall är ganska stor, så finns verkligen möjligheter i den!
Här nedan ser ni en liten del av hallen, ni ser även att jag har börjat måla
beiga väggar och vita lister. (sen ser ni också det fula gula och bruna listerna uäck..



Eftersom hallen är så stor och bred vill jag ha en liten dörrmatta
och en stor matta (rumsmatta) ca 130x190
och då hade jag tänkt mig dessa..
den svarta är en dörrmatta & den andra en rumsmatta.
Denna rumsmatta är av ett material som är lätt att tvätta av.
(klicka för större bild)



På den sidan av hallen som ni inte ser på bild
vill jag ha en stor spegel och en bänk med förvaring.
Jag har hittat dessa..



Sen såklart man vill ha lite annat också..
det jag verkligen vill pryda hallen med är.


sen har jag lite andra idéer, men det får komma sen!
Jag längtar så tills vi kan sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Annika

den där skänken till hallen tänkte vi också köpa fast i svart, men den var slut i rätt storlek när vi äntligen kom till affären. =) Den är jättefin med korgarna, verkligen.

2009-12-09 @ 10:27:29
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0