Ni är ju för underbara!!



Jag tycker så mycket om er alla..
hoppas verkligen att ni tar åt er nu!

Varje gång jag loggar in och ser era värmande komentarer så fylls mitt hjärta!
Ni betyder så mycket, även fast jag inte känner er alla,
Sen tycker jag det är så kul att så många är med i mina tävlingar!
Då blir man ju ännu mer peppad att ha tävlingar!

NI MÅSTE TA ÅT ER!
av det jag nyss skrev, det är pga er som jag fortsätter att blogga!
Det är ni som får mig att vilja skriva om mitt liv!

Tack..

Kommentarer
Postat av: Linda & prinsen i magen

Awe :D



Känner som du, det är pga alla läsare jag fortsätter orka blogga i dessa tider ! :)

Kraam

2009-12-11 @ 16:18:32
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0