Morgondagen..

I morgon ska vi ta julkort!
ska bli spännande att se resultatet!
Vissa kommer ju få kortet hemskickat,
och vissa kommer få se resultatet här i bloggen.
Men inte förrän alla som ska ha har fått sina julkort!
Känns som om det kommer bli en lång dag..
Inte lätt att få alla att sitta stilla och titta in i kameran,
även om Wiggo brukar vara duktig på det.
Förra årets julkort blev så lagom bra haha
då var jag gravid runt 20 veckan.
Men blev ganska nöjd ändå!

Julkortet 2008


Ni missar väl inte att läsa om bra erbjudanden i min andra blogg
Och glöm inte att vara med och tävla

Kommentarer
Postat av: Annika

Hehe, chris såg inte så rolig ut på det där kortet! Men du var jättefin! =) Ska bli kul att se årets kort.

Förlåt att jag varit dålig på att kommentera, men har haft svårt att hitta tid till att läsa och kommentera bloggar, satsar på att hinna skriva i min egen =) Kram!

2009-12-03 @ 22:01:51
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Kevins mamma

Oki!

Åå, vad kul att ta julkort!

Hade tankar på det, men blev aldrig av :(

Får ta och göra det nästa år :)



Kram

2009-12-03 @ 22:57:34
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0