Linslus..

Jag satt i soffan idag och tittade på tv medan Wiggo lekte på golvet,
jag kikade på honom i smyg, och då hade han leksakens dragrep i munnen,
han drog omkring med den ut och in ur munnen, ni vet som man äter spaghetti.
Jag kunde inte låta bli att fota, synd var det för ja fick inget smygfoto
för kameran lät när man öppnade den, och Wiggo blev nyfiken.
men jag fick lite linslus bilder på lilla charmtrollet!
Jag blev chockad när jag tittade, han börjar mer och mer gå ifrån "bebisutseendet"
börjar se ut som en liten kille! ni vet vad ja menar?
Sen har han fått så mycket hår, känns som mer och mer för varje dag!
Han blir bara sötare och sötare... ja får inte nog.. min skatt!
och hans små öron.. hihi så sött










Här är jag i ungefär samma ålder, lite yngre dock..
mina ögon ser svarta ut haha..



Kommentarer
Postat av: caroline

Oj han är ju jätte lik dig som barn ju :)

2009-12-09 @ 12:01:52
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Li

Så söt han är:)!



Kram

2009-12-09 @ 15:06:19
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0