Ett stor grattis


Till min älskade man som fyller 26 år idag!!


Han ska få en födelsedagspresent som heter DUGA!
Hans duktiga fru ska nämligen renovera här hemma medan han är borta!
Ska målas i 3 rum, ett i taget, får se hur långt jag kommer.
ska köpas lite nytt i inredningsväg!

Min syster har alltid sagt att: "Du är din egen man"
Ett roligt talessätt som vi brukar använda..
Det menas att jag kan göra allt som män kan!
Jag brukar jobba som: rörmokare, snickare, målare.. osv ni förstår nog principen!

Hej då.. tävlingen drar inte igång förrän efter nyår,
har inte riktigt tid med det nu!

Kommentarer
Postat av: Annika

tack för din kommentar, ja han bara växer den där hehe =D Kommer du visa din framgång med renoveringen sen på bloggen? Ser fram emot uppdatering =D

2009-12-27 @ 21:08:34
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Puddy

Kjempe fin blogg du har :D

2009-12-28 @ 00:40:49
URL: http://www.luksusdyret.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0