Dela, den sanna glädjen!



Jag bjudet t.om på en puss till mina fina bloggläsare, kan ni motstå den? ;)

Jag vet inte hur många av er som hjälper till att rösta fram mig som årets barnblogg?
men jag hoppas att några gör det! Skulle vara så kul att vinna!
Vet inte ens om ni tycker jag är värd det, men jag hoppas!

OM och jag säger OM jag skulle vinna så är det ju pga er!
Jag vill inte känna mig ego och ta all credd själv,
så jag tänkte att eftersom ni är snälla och röstar på mig,
läser min blogg osv.. så lottar jag ut något ur prispotten till er!
Det vore väl kul? Då får ju även ni som röstat chansen att vinna en del.
Det är väldigt fina priser i potten, så jag hoppas ni nappar!

Men då gäller det att ni röstar en röst varje dag, fram till sista December!
Då kanske jag har en chans att vinna, är ju bara 4 motståndare,
och dem ska vi väl lyckas klå? om alla hjälper till förståss!

En vinst innebär inte bara att ni får chansen att vinna något,
utan också att jag kan få möjlighet till fler tävlingar i bloggen,
fler samarbeten och mer till er!

Tycker det är en god gärning att lotta ut lite av vinsten (OM JAG VINNER) här i bloggen!
VAD TYCKER NI?

Så ta 1 minut av erat liv och gå in och rösta,
sen kanske just DU har chansen att vinna en del av vinsten
vem vet?



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Såg att du skrivit på min blogg, kul med lite nytt folk. Söt liten son du har med =) Jag tänkte svara på frågan i tävlingen om filten från lundmyr, den kostar 499 kr. Hoppas allt e bra? Kram

2009-12-08 @ 08:38:37
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0