Bestämd liten kille



Wiggo har blivit så bestämd, det är en ny sida hos honom!
har inte sett den förr.
Idag när det ringde i telefonen så skulle han ha den.
Han skulle bara ha den, han skrek och försökte ta den.
Han fick prata lite, men sen ville jag prata.
Det gick inte för sig tyckte Wiggo, de var hans telfon!

Sen när vi skulle äta så var han lika bestämd då.
Han ville inte ha maten men efterrätten ville han allt ha.
Det gick inte jag med på, så Wiggo fick gå och leka i stället,
sen blev han arg igen och då passade maten!
och såklart efterrätten!

Nu ikväll så skulle han äta lite gröt, lika bestämd då,
han ville ha MIN mat inte sin gröt.
Det fick han inte, så han började bli arg,
han skriker på ett speciellt sätt när han är arg.
Så då tog jag en sked ur hans gröt och låtsades att jag skulle äta den.
DÅ.. DÅ.. ville ahn allt ha gröten och åt upp allt!

Kommentarer
Postat av: Humlamamman

Hej!! Kul att du tittade in hos mig. Va gullig Wiggo är och va fin hemsida du har!! Må så gott! Kram Susanne

2009-12-08 @ 19:15:56
URL: http://www.humlamamman.wordpress.com
Postat av: Josefine - Mamma till en ängel

Sv: Äntligen någon som säger att man får lov att vara sur ibland. ;) Inte ofta man får höra det men ibland måste man få vara det med. ^^ Det har gått över nu iaf. ;)



Vilken härlig liten grabb du har!

2009-12-08 @ 19:21:01
URL: http://hatchepzut.com
Postat av: anna

när de ringer här ska teo ha telefonen för o pussa den som är i andra änden. men mamma telefon blir bara blött.



vill ju ha mammas mat, inte gröten =)

2009-12-08 @ 22:47:07
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bra att du sätter ner foten;) Dumt att låta dem bestämma, det spårar ur totalt när de blir äldre. Man tror inte att de gör något att man ger efter nu, men tro mig, har sett skräckexempel!! Men de är ju bara för goa med sina starka viljor så svårt att låta bli att tycka de är gulligt.

2009-12-08 @ 23:08:08
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0