Besök / röstning / tävlingar

Mamma och pappa var här förut,
vi fikade och hade det trevligt!
Fick lite mat också, välbehövligt. tack !!!

Wiggo är nu frisk från sina prickar, feber och allt annat.
Så skönt! nu ser vi fram emot julen.

Jag kanske tjatar, men jag är en tävlingsmänniska..
NI RÖSTAR VÄL PÅ MIG VARJE DAG?

Nu har jag startat igång en ny tävling,
i samarbete med www.rodahund.se
Ekologiska barnkläder står på menyn!
Jag blir så avis på alla er som tävlar,
jag vill också vinna dessa fina saker,
som jag och mina samarbeten tävlar ut :)
Fler tävlingar kommer dyka upp innan jul!

Nu ska jag se på massa program jag missat
arga snickarn, paradise hotel, desperate (en hel säsong) osv..
kommer nog inte hinna se allt idag!

Natti natti mina änglar!

Kommentarer
Postat av: Linda & prinsen i magen

Självklart är jag inne och röstar så ofta jag kan ! :D Får hoppas på att du vinner ! :)

2009-12-10 @ 12:13:39
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh tack så mkt :) ja nu mår jag faktiskt rätt bra.

Men upp till vecka 25 så var jag nästintill sängliggandes hela tiden spydde och måddde illa varje dag. Åt jag något så kom det upp.. Drack jag något så kom det upp.. Så det var en jobbig tid där.. Men nu är det äntligen borta! och tacka gudarna för det.. Allt bra med dig? Kram

2009-12-10 @ 13:10:03
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0