Godmorgon

Hoppas ni har sovit lika gott som jag har,
Vad många kommentarer jag har fått på mitt "arga inlägg" hehe,
så roligt att ni har gett er tillkänna, det är altså såhär man måste göra,
dra i tyglarna lite hehe, blev superglad att ni tagit er tid och skrivit en rad till mig.
Roligt att några nya klivit fram, det uppskattar jag, ska kika in era bloggar också.
Nu har jag gjort "Kommentera" större och synligare också, kanske ska det hjälpa? ;P

Igår skulle vi ju som sagt rensa på vinden, det gjorde vi också,
shit vad mycket skit man samlar på sig, otroligt!
jag har också förstått vart alla kartonger och saker jag bett Chris "ta hand om" tagit vägen,
han har lastat den stackars vinden till max, men efter lite rensande, släpande, och mitt perfekta ordningssinne (höhö) blev det superfint där uppe, nu kan man se precis vad som finns i lådorna, och allt är lättillgängligt.
Vi höll på hela dagen, och Wiggo hittade massa bebisleksaker som han började leka med,
jag plockade i lådorna och W plockade upp igen och la i någon helt annan låda,
sen fick han ett utbrott över nån leksak, sen somnade han hehe så trött vart han av allt stök.

Jag tog verkligen fram powerkvinnan inom mig och sorterade supersnabbt,
men ändå så tog det hela dagen, så någon shopping hann jag inte med idag heller :(
i dag har jag paxat hela dagen till shopping, det går inte att ändras, ja ska ha mina saker!
Senare kommer mamma & pappa (mormor & morfar) hit och fikar.

På torsdag är det FF/BF här hemma, fan va gött.. hehe
Chris och Wiggo ska åka till Östhammar ett tag.
Jag kommer bli själv här hemma (buhu) men ska faktiskt bli rätt skönt,
jag kan sova hur länge jag vill, vara vaken hur länge jag vill, göra vad jag vill..
Jag sa ju att det var FF ;) känne rmig som 13 igen hehe.
Känner jag mig rätt så kommer jag sova första dagen, städa andra, och sen ha dö tråkigt.
Den som lever får se..

Igår blev jag utnämd till Dagens blogg utav en gullig tjej som heter Lisa,
fatta om man blir glad av sånt! Ett supertack till dig Lisa !!

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till Vincent

Ojj vad flitigt!!! :) Haha du kanske vill komma hit och städa vårat förråd också? ;P

Så du blir ensam hemma nu ett tag, lite gött kan det ju faktiskt vara att vara det med :) Hur länge blir grabbarna borta då?

Hoppas du/ni mår fint!

Krams

2010-06-02 @ 10:05:23
URL: http://lillalitenjag.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är välkommen hit också att rensa och sortera. Har en källare som är ett enda KAOS!!!! Så får du långtråkigt när grabbarna är borta är du mer än välkommen! ;0) Annars så bara njuuuter du av lugnet ett par dagar!!! :0)

2010-06-02 @ 12:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0