Vad är det med er ?

Under den senaste månaden har jag haft samma besöksstatistik varje dag.
Det har varit över 100personer här inne i min blogg varje dag.
Besökstatistiken ljuger inte, men hur kommer det sig att bara ca 14 pers
tar sig tid att komentera inlägg? Jag skriver ju ändå för eran skull,
vet ju inte anledningen till varför ni kommer in hit:
snoka? ni tycker om min blogg? osv.. det finns ju en anledning till varför ni går in.
Är det då så svårt att visa lite uppskattning när jag lämnar ut så mycket av mig själv?
Ni är så många, och jag är nyfiken!! Ge er tillkänna :)

Visst en blogg är frivilligt, jag behöver ju inte skriva, men tydligen gillar ni att komma in hit och läsa, kan ni inte då vara snälla och komentera lite mer, inte kul att skriva om man inte får respons.
Ni behöver ju inte komentera varenda inlägg, men något inlägg gör väl er ändå intresserade,
T.ex när Wiggo fyllde år, ca 15 personer komenterade då ett litet GRATTIS,
förstår ni hur glad jag blev av de GRATTIS-hälsningarna, tackar er som skrev.
Alla ni andra över 80 personer, som inte ens kunde klicka på komentera,
och skriva ett litet grattis, det är så tråkigt tycker jag.

Jag struntar i vilka ni är, vänner, ovänner, familj, släkt, okända..
det är bara så otroligt peppande och roligt när ni komenterar.
Jag dömmer ingen, alla är välkomna hit, men det blir ännu roligare om ni ger respons.
Inte ens en 3:e del komenterar i nuläget.. VARFÖR?
är det svårt/jobbigt att klicka på komentera?
vad är det som får er att aldrig komentera, jag vet ju vissa som läser min blogg,
eftersom de komenterar lite då och då, skulle vara kul att få veta vilka fler som läser här i bloggen.
Vet att flera andra bloggar har samma problem, många besökare, få komentarer.
Är det inte så jäkla skittråkigt rent ut sagt, jag vill att ni ska komentera mera!

Nu blev det ett surt och argt inlägg, men jag bara måste få ur mig det..
Nu sitter du säkert och läser detta, och bara klickar dig bort från sidan,
gör inte det, skriv en liten hälsning först..

Ja, jag är patetisk och tjatig, men jag blir så less

GÖR MIG GLAD!!!!!!

(Och ni som brukar komentera lite då och då, ni kan bara skippa detta inlägg)

Kommentarer
Postat av: EVAMY - Mamma till Alva och bebis i magen!

Tack :)

Okej, jag tycker min mobkamera blir väldigt bra bilder. Fast har dock inte använt den vanliga kameran på länge nu. Imorn ska jag hämta en kompis systemkamera som vi ska låna till Island. Kommer bli skitkul att knäppa bilder då! Sen blir man väl fattig för att man vill köpa en egen :P haha



Håller med dig om inlägget, det är samma här!

Medans storbloggare kan lägga ut en bild och skriva godmorgon! och få typ 25st godmorgon kommentarer!

2010-06-01 @ 21:47:21
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: EVAMY - Mamma till Alva och bebis i magen!

Tror inte vi har samma.. du har väl en walkman? jag har en c905. jag får superbra bilder även om alva springer och jag knäpper, är riktigt nöjd faktiskt!

2010-06-01 @ 22:05:58
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Försöker lämna en rad då och då :) Hoppas ni haft en bra dag iaf! Kram

2010-06-01 @ 22:06:44
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Jag håller med dig! Helt sjukt vad jobbigt folk verkar tycka det är och kommentera :(

2010-06-01 @ 22:06:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag e inne o läser nästan varje dag! =) Det är så skoj att se allt fint du pysslar med o hur fort er lillkille blir stor! =)

Kramar

2010-06-01 @ 22:07:22
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Terese (sparris)

Jag läser din blogg ibland :) Iaf när det kommer upp på fb när du skrivit ett nytt inlägg. Jag tycker du har en bra blogg OCH jag gillar din inrednings-stil vitt, vitt & vitt :)

Kraam

2010-06-01 @ 22:08:42
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Vad mysig blogg! :D och vad söt Wiggo är!



Btw, jag håller med. Har typ 100 unika besökare varje dag men det är inte många som kommenterar och det är fan tråkigt! Ok, man skriver för sin egna skull men ska dom ändå läsa kan dom väl ge lite respons åtminstone :P men skulle man sluta, oj jävlar vad tråkigt det blev helt plötsligt, haha!



Kram! Jag länkar nog hit gällande detta inlägget.

2010-06-01 @ 22:13:18
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Haha, det var så lite så ;) din blogg är supermysig, så färgglad och härlig :D

2010-06-01 @ 23:05:32
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, jag kan också störa mig på att så många läser men få kommenterar ;P lite läskigt när man inte vet VILKA som läser heller, hehe!



Men nu fick du en kommentar iaf ;)

2010-06-01 @ 23:16:49
URL: http://trasslet.se
Postat av: Anette

Hehe, kunde ha skrivit samma sak idag ja...

Den enda som kommenterat är du och jag har idag haft 134 besökare. Undrar också vilka de är och varför de inte kan lämna efter sig ett enda litet spår. Jaja!



Sv: Jag brukar gå mån em då det är "babygrupp" och sång med mindre barn. Tror ev jag går imorrn em för det var några i måndags som sa de ev skulle gå...

2010-06-01 @ 23:32:17
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Isabel

Tänk nu på att först och främst bloggar du för din egen skull, inte för någon annans :) Visst är det roligt med massa besökare, och mindre roligt när de inte lämnar spår efter sig. Jag å andra sidan brukar faktiskt lämna iaf något efter mig när jag har varit inne på en blogg, dvs om jag har läst något intressant eller sett något roligt :)

Men jag förstår hur du känner. Jag har mellan 200-400 besökare varje dag och ändå är det inte ens en bråkdel av dem som kommenterar :o men det gör inget, jag fortsätter blogga ändå :)

2010-06-02 @ 01:03:35
URL: http://aizah.se
Postat av: Lotta Karlsson

Jag är en av alla dem som är dålig på att ge mig till känna...Tycker att din blogg är superfin! Kram

2010-06-02 @ 08:19:09
Postat av: Angelica - tvåbarnsmamma, o lillasyster i magen <3

samma här får jag säga...ganska många som har mitt lösen, o av statistiken att döma så är den ofta ganska hög, men ändå dåligt med kommentarer...typ samma personer som kommenterar, sen är det en hel hög som aldrig kommenterar..varför läsa o vilja ha lösen då kan ja känna...



men jag försöker kommentera när jag kikar in å läser bloggar iaf =) men så sitter jag inte vid datorn så ofta ;) igår blev de inget, o kommande dagar ska det bli fint väder så räkna inte med att få kommentarer av mig då, hihi :P

2010-06-02 @ 08:32:10
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: anna

brukar försöka komma ihåg o kommentera men kan ha blivit dåligt med de den senaste tiden =)

får skylla på vädret. ;)

2010-06-02 @ 10:33:07
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Bella

Du vet att jag kikar in här och nu för tiden kommenterar jag ju oxå ibland. :0) Alltid lika kul att kika in och se vad ni hittar på och se dina inredningsgrejor!!! Får ofta insipration när jag kikat in här! Ha det gott!!!

2010-06-02 @ 12:14:34
Postat av: Anna

Förlåt för bristen på kommenatarer från min sida. Jag ska bättra mig för jag förstår verkligen hur du känner.



Kramar <3

2010-06-02 @ 14:19:10
Postat av: sandra

Exakt så är det på min blogg också! Bara en liten del som kommenterar..

2010-06-02 @ 19:45:12
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0