Pasta





Här får ni sukta på en god middag som vi åt igår,
faktiskt första gången jag åt Pasta Carbonara,
men även nu så fattar jag inte grejen med rått ägg,
så jag kokade ägget lite så det blev sådär gott krämigt.

Har massor avsnitt att ta igen ifrån paradise Hotell, alla minst sagt.. phu..
Tidigare ikväll har jag tittat på: "Så mycket bättre" som är det bästa program tv 4 sändt tycker jag.
Tomas Dileva, nu fick vi lära känna honomlite bättre, och nu tycker jag att han är en skön kille.
Hela gänget är ju så underbara ihop!

Trevlig helg  mina vänner, i morgon har jag lite inredning att visa er,
lite nytt här hemma är alltid kul!


Kommentarer
Postat av: mam.

Det där såg gott ut:D

2010-10-31 @ 11:51:36
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Såg väldigt gott ut! :D

2010-10-31 @ 18:58:48
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

skulle gärna vilja ha recepten på din carbonara =)

2010-11-02 @ 13:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0