Fullt upp


Vi har verkligen haft fullt upp idag, när vi vaknade gick C & Wiggo iväg och handlade frukost,
inte vilken frukost som helst utan en frukost där allt finns, me like..
sen satte vi oss runt soffbordet, vilket vi aldrig brukar, mysigt var det,
Wiggo kunde ta vad han ville, och han siktade in sig på apelsinerna och yoghurten hehe.

Sen har jag handlat klart halva julklapskalendern, hittade så mycket fint,
det blev bara användbara saker.
Passade även på att köpa lite julklappar och allt möjligt i inredningsväg,
men de får ni se en annan dag.

Till lunch gjorde vi hamburgare med massa tillbehör, smaskens,
Wiggo gillade det och rostad lök hehe
Har varit en sån mysig dag, alla har varit hemma och vi har tittat på Lejonkungen och bara myst.


Beställde lite kläder ifrån Villeralla igår och de kom redan idag, super!!





Nu på kvällskvisten var vi ute en sväng i skogen och hämtade lite grenar och blåbärsris,
sen slängde jag ihop två höstkransar som nu hänger i köksfönstret.



Det var väl allt jag hade att säga idag, Kram

Update: just ja, jag köpte jättesöta pepparkaksformar? heter det så? 
så nu är det bara att börja baka då hehe, det får vänta ett tag :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh jag älskar Villervalla, så FINA och passar din lille Prins perfekt!

2010-10-26 @ 20:19:17
URL: http://frusofie.se
Postat av: Anonym

Fint! Du är så kreativ:)

2010-10-26 @ 21:11:33
Postat av: mam.

Fint! Du är så kreativ:)

2010-10-26 @ 21:11:59
Postat av: Frida

Mysigt det lät med en sådan frukost :)

Skönt att ha börjat med några julklappar! Det skulle jag också behöva göra ;) Så svårt att komma på vad man ska köpa bara.

2010-10-27 @ 11:44:26
URL: http://friida88.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken frukost=) Älskar kläderna

2010-10-27 @ 12:47:19
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0