Vände på en natt


Shit vilken lust jag fick att blogga inatt, konstigt, men ska göra ett försök nu.
Vem vet när nästa infall kommer.....
Igår fick jag vara på spa en liten stund hehe,min mamma som har alla fina krämer och rengöringar man kan ha,
rengjorde mitt ansikte med både masker, krämer, peelingar ögonkrämer, osv jag fick allt.
Det var så skönt, kände mig så mycket fräschare bara av att veta hur BRA dessa saker faktiskt är.
Sovit som en gud har jag också gjort, eller vadå sovit som en gud? varför säger man så?
Jag har sovit som en söt liten lammunge (passar bättre)

Idag ska jag fixa och trixa med lite roliga saker.
men mer om det en annan gång.




På min köksbänk just nu inslag av skogen :)


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Va mysigt ni har det!

2010-11-16 @ 12:19:10
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Gud vad fint ni har det..Skönt att du fått lite lust att blogga igen! :)



Puss

2010-11-16 @ 12:19:20
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Bella

Härligt att du är här igen och uppdaterar!

Snäll din mamma är som pysslar om dig! Det var du värd!

2010-11-16 @ 12:59:07
Postat av: Nicole, Mamma till Prinsen Vincent!

Vad skoj att du fick lite lust tillbaka!!!

Wiie:-)

OCH ALLTID, lika fina inlägg.

Så himla avis på allt fint du får till, Sååå mysigt!!!

Vad gott med lite egen lyx, Det är alla mammor världa massor av!!

Kramisar!

2010-11-16 @ 21:46:17
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0