Mossigt värre



Idag har jag ändrat på brickan, som jag sa att jag skulle,
nu blev den äntligen så som jag velat från början.
Mossan är på plats och ett arrangemang blev till.


Allt går i brunt och guld, små guldiga och bruna adventsljustakekulor har fått plats i mossan.
Fatet som ljuset står på är ett av mina favorit ljusfat,
det fyndade jag på loppisoch det är brunt & i botten spegelglas, det är så fint och rustikt.


Den bruna julrosen såklart bland mossan och små guldiga kulor.


Kulor, guldkottar och glittriga guldhjärtan, en fin kombination tycker jag.


I det stora hela..


En Amaryllis fick flytta hem till oss igår, en vit såklart.
Mossa här med och såklart små ting i samma tema som på brickan.
Tänk vad man kan göra av lite mossa hehe


Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Ja, gott var det :)



Vad fint det blev!

2010-11-13 @ 19:42:30
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese
Postat av: Elin Gabriella

Svar: Tack fina :)



Oj, så fint!

2010-11-14 @ 09:46:14
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jättefint!

2010-11-14 @ 11:31:33
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Åsa Botvidzon

Vad fint du har adventmyspysslat redan! Nu blev jag ju ännu mer sugen på julpyssel än vad jag redan var... :)

2010-11-15 @ 07:32:18
Postat av: Nicole, Mamma till Prinsen Vincent!

Sååå himla fint du gjort, Mossa är ju så fint!

Och fint du gjort om i bloggen oxå, Gillar ju den skarpt;-)

Javisst verkar det skum sjuka jag fått... Fundrar på om det kan vara något magsår, magkatarr elle så är det bara något skit som går...

Har haft äcklig halsbränna oxå.

Men nu känns det bättre;-)

Så länge sen jag kommentera här ju:-(

Har haft så mycke nu när man jobbar och så att man hinner inte med så mycket, man slänger sig i soffan och halv lurar när kvällen är kommen om jag inte jobbar till 22 vill säga;-)

Hur är det med er annars? Fullt upp nu innan jul med alla bestyr o klappar?:-D

Kram på er!!!!

2010-11-15 @ 19:37:12
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0