En stjärna..


stars shining bright above you


Idag är faktiskt första dagen då Wiggo är på förskolan helt själv en hel dag,
han har varit bara tills efter lunchen  förut, men det går ju så bra och han trivs.
jag har tvättat som jag skrev innan,och jag drog till med att tvätta precis allt vi äger och har,
känns fräscht och allt luktar lovely,
Har även hunnit med att grovstäda hemmet, känns skönt att ha gjort det nu,
en ynka stjärna lyckades jag fixa upp också, men vad ska jag ha i de andra fönstren måntro?

Känns som att jag bara kan lägga all min energi på Wiggo när han kommer hem,
så skönt, annars är det alltid en miljon andra saker som man måste hinna också,
och fast jag alltid prioriterar Wiggo först så finns de där sakerna i bakhuvudet och skaver.
Men nu känns allt perfekt, middagen är också klar, tänk vad effektiv jag varit idag,
alltid lättast att städa när man är ensam hemma eller hur?
Så här mycket gör jag på en månad annars (haha nästan i alla fall)


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Gud vad fint!! :)

2010-11-22 @ 16:58:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh vad fint! Vill med börja julpynta lite lätt, men det är ingen annan i vårt område som gjort det är, och då fegar jag ur :P Haha!

Kanske ska bli den första att sätta upp lite julbelysningar i fönstren så blir jag den första ;)

2010-11-23 @ 08:14:43
URL: http://ceciliaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0