Godkväll


Har ni inte provat detta sköljmedel förut så borde ni göra det nu, det doftar så gott,
tvätten doftar helt underbart efter en tvätt med detta.


Jag har en ganska så händelselös lördag, tvättar och tvättar.
Hemmet behöver fixas, skulle behöva tvätta vårat överkast, men får ta det i morgon.
Min snälla man hämtade ut paket till mig förut, det kan ni få ta del av i morgon om ni vill.
syrran har handlat hem glass med massa mumsiga tillbehör, så det ska vi smaska i oss nu.

Katterna har varit inne i köket hela dagen, blev ett stort bråk, men sen inget mer,
det går frammåt, mina små busar, nästa vecka ska vi sterilisera Zelda också.

Wiggo skrutten hade bjöjrock här förut för oss, han dansade och sjöng så det skrålade i hela hemmet,
han var så duktig, han använde våran skurmopp som microfon haha.
Vi klappade händerna och gjorde oss till, och då skulle han spela över ännu mer,
så blev mycket skratt, dans och sång hehe mysig är vad han är ♥

Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Måste jag prova :)

2010-08-01 @ 12:41:35
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Tessan

Behovet av familjehem är det som soc ska utreda men det händer inte så mycket. Sen vet jag inte om jag skulle lita på att lämna honom till nån jag inte känner. Skulle kännas bättre om han kunde vara hos någon vi vet vem det är. Vi hoppas mer på en personlig assistent åt honom. Kanske är det så enkelt att det mesta kommer lösa sig när han börjar på dagis också. Håller tummarna för det!

2010-08-01 @ 18:26:01
URL: http://imammasmage.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh.. va bara tvungen o prova den oxå :) Den luktade verkligen jätte gott =) (Tack för tipset) ;-)

2010-08-03 @ 15:47:21
Postat av: Tufsan

ÅÅÅ Ja tror ja hittat rätt blogg va...haha PRECIS SAMMA INLÄGG hade ja tänkte skriva för ett par dar sen ang detdär sköljmedlet!! Shit...de är inte bara jag som är "beroende" av sköljmedel eller måste ha exakt rätt doft haha :D Detta doftar ju verklien PERFEKT!! :) Love it <3

2010-08-17 @ 17:49:45
URL: http://fightingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0