Lite tidsfördriv

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
En just nu!


Vilken svordom använder du mest?
gör om frågan i stället till vilka svordommar använder jag inte och det är inga haha!!


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja :)

Äger du en bandtröja?
Nej, inte riktigt min style..

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Bergbanan? finns den kvar? på liseberg altså, gillar nästan allt, förutom de som går runt, då mår jag illa,
men bergodalbanor är min favorit.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, jag älskar det fortfarande!

Hur många syskon har du?
En underbar syster, vi är bästa vänner!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har haft i naveln, som jag gjorde själv, haha.. annars har jag varsitt i örat, gjorde även så att ajg hade 3 hål i varje öra, även det själv. Tatueringar har jag inga, men vill ha Wiggo på axeln.

Vad har du för väder just nu?
Grått, trist och lite regn (men hejja regnet bara snön försvinner) kan se liiite barmark wiiiee


Vilken är din favoritfrukt?
Ananas, kan äta hur mycket som helst.. men älskar all frukt,
förutom sharon någon äcklig frukt som mamma lura mig att smaka..


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Inte en aning, förmodligen för att de tyckte att Christine var fint,
och inte att de ville att ja skulle lida resten av livet eller?? mamma och pappa???

Gillar du senap?
nja.. jag brukar äta senap, men bara lite, gillar inte när de blir för mycket,
men på en macka med julskinka så kan de vara lite mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0