Mini julafton


Nu håller jag mig varm, med en fleecejacka från Villervalla & ullbyxor ifrån POP.

Det har varit som en mini julafton här hemma idag på andra advent,
mina föräldrar kom på besök och med sig hade de massa roliga presenter.
Wiggo fick (som ni ser ovan) en röd fleece jacka att ha under overallen ifrån Villervalla,
tog storlek 98 på den så kan han ha den ett bra tag framöver.
Sen fick han som ni också ser på bilden ett par tunna ullbyxor ifrån Polarn & pyret,
som han kommer använda under byxorna i overallen.
Nu lär han hålla sig varm min skatt.

Det tar inte slut här, Wiggo fick även 2 DUPLO traktorer som låter, det var en hit,
sen fick han en stor båt med bilar och gubbar på, var som sagt en mini julafton här.
Och i morse fick han en tröja i sitt paket som passar till byxorna han öppnade i förrgår såklart.

Just det ja, nu har vi även en stor pulka också,en som går att styra och bromsa.
Så nu kan vi sitta på därbak nerför backen.

Ta hand om er lite extra idag ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica - mamma till tre små huliganer :)

oj de va inte lite grejer han fick, verkligen en minijulafton

2010-12-06 @ 08:51:37
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: Bella

Inte illa med en minijulafton!!!!

2010-12-06 @ 16:24:28
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Nu håller han sig allt varm o go!

Jätte fin jacka! Mini julafton är ju aldrig fel, jag vill oxå ha mini jul:-D

Till mig...Hihihi!

Kramisar!!!

2010-12-06 @ 20:03:21
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0