Måndag morgon


Mina glöggmuggar & skål ifrån Indiska, tycker de är så fina. 
fick dem utav mina föräldrar när jag flyttade hemifrån julen 2005.

Hoppas ni har sovit gott, det har jag, Wiggo har inte vaknat en enda gång,
men när han väl vaknade så var jag fortfarande så trött, men bara att pallra sig upp,
är ju förskola idag. Ringde dit imorse och frågade om magsjukan hade gått över,
och de trodde dem att det hade så Wiggo fick åka dit idag.

De informerade oss föräldrar förr förra veckan om att det nu gick magsjuka på förskolan,
tycker det är så bra att man informerar om den sjukan, förkylning är ju en annan sak,
men magsjuka sprids ju så fort, det kan ju lätt bli epedemi på förskolor,
så då har man valet om man vill vara hemma eller inte, vi hade ju oturen att få magsjuka ändå.
Eftersom att jag ändå är hemma så hade jag haft Wiggo hemma om de fortfarande hade magsjuka där,
ingen idé att skicka barnen till förskolan då om man inte måste,
vill inte ha mer magsjuka här hemma.

Igår kväll pysslade jag med lite hemmafix, ni ska få se när det är klart.
Nu ska jag städa upp lite och eftermiddag blir det lite roligare.
Wiggo fick en bil i paketet idag, en racerbil han blev överlycklig (alltid lika kul att se)



Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Hihi julkalendern är en stoor hit förstår jag! Super skoj kan jag tänka mig:-)

2010-12-06 @ 20:00:13
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: carro

Himla fina muggar!!

2010-12-07 @ 08:59:15
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0