Busfrö in action


Nu var det länge sedan lilla busfröt kom med på bild,
tro mig jag har tagit foton, men han rör sig snabbare än blixten haha
Nu sover han i alla fall och vi tittar på Idol, behöver jag säga att Jay är min favvis,
han kommer ju vinna tror jag.


Dessa härligt turkosa mysbyxor fanns i ett av adventspaketen

Wiggos nya grej här hemma är att klättra upp på alla bord, sen står han där och ropar: maaamma
så vill han att jag ska lyfta ner honom eller flyga ner som ett flygplan. BUSE
Han har ju börjat öppna sin julklappskalender också, snacka om att han är tacksam,
första dagen vi hämtade lådan och sa att han skulle få välja ett paket,
sken han upp och tog andan: OOoooouuuuhh såg helt förvånad ut, han älskar paket haha
Idag fick han ett litet Duplo set med en traktor (ej bilen på bilden) och lite annat,
han har lekt med traktorn hela dagen,
när han skulle sova höll han fortfarande i den, sen gav han den till mig tillslut.

Carro: i jul kommer jag till Motala och då äre spikat, så håll dig hemma ;)

Natti natti på er alla finingar



Kommentarer
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad go han är, nyklippt? Jätte fin! Åh vad roligt med julklappskalendern, den hoppas jag vi får följa!!!

Hihihi det är inte lätt att fånga yrvädrena på bild nu förtiden:-D

Kramar

2010-12-03 @ 23:08:41
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

OCH vinner inte JAY ska jag typ...öh ja gå och dö:-D

Han är extremt jävla bra!!!;-)

2010-12-03 @ 23:09:50
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0