Så jävla äckligt

Jag fattar inte vart de kommer ifrån?
silverfiskar (Silvermal).. i badrummet!
Ser oftast 1-2 varje kväll.
Jag städar fasiken där inne varje dag,
sprayar med alla möjliga medel, men ändå finns de kvar,
jag mår illa, blir så jävla äcklad, känns som om det kryper på mig!
Nu har jag köpt en speciell aromolja som man ska stryka på kanterna av lister,
i garderober och andra ställen där det kan finnas.

Jag vet att de finns i nästan alla hem, men jag klarar inte av att se dem.
Såg en i badrummet igår, och idag har jag gått lös på hemmets alla vrår,
städat garderober, plockat ur och rengjort, även fast de bara var i badrummet,
så har jag fått för mig att alla möjliga sorts skalbaggar och
sånna där äckliga pälsängrar ska finnas i mina skåp.
Efter att ha läst lite så har jag fått för mig att det finns i sängen också,
snart ringer jag fan Anticimex haha, för säkerhets skull..
VARFÖR skulle jag läsa om dessa äckliga kryyp

Idag fick jag verkligen DAMP och köpte Aromoljor i cederträ och citron,
det tar bort sånna äckliga djur, de hatar lukten, och jag älskar lukten,
så det är ju lite positivt iaf.
T.o.m sånna jävla dammsugarkulor köpte jag,
så det ska lukta gott när jag dammsuger hahaha patetiskt
men men vad gör man inte för hemmet :)


BLÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh fy, jag har aldrig sett en silverfisk sen jag var jätteliten. Blä. förstår att du gör allt du kan för att bli av med dom!



Tack söta du, tyvärr är det såna platta vi har och såna fästen, men grannarna hade några vi kunde få så ska vi tjata till oss några sen =)

2010-05-01 @ 17:58:52
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Usch jag ryser med dig!!!

Finns så mycke äckligt...

Jag ringde Anticimex när jag såg 2 stycken i köket en gång... Men dom frågade om vi nyss tapetserat...så var fallet och dom drar sig till tapet limmet, Städade som en tok men sen har jag faktist inte sett några mer...

Hur gick det? sett några mer?

Kramar!

2010-05-03 @ 20:58:52
URL: http://niconic.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi använde också rödcederträ, fy fan vad fort dom försvann. Död åt pälsängrarna

2010-05-12 @ 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0