Recension



För att jag är en Buzzador fick jag prova Doves nya utgåva av en ny duschcreme,
Dove - Visible care, nu är det sista dagen att redovisa.
Jag ger den 10 av 10.. den håller allt den lovar.
på 7 dagar ska huden bli mjukare och bättre. Och på 3 veckor ska man fått synligt vackrare hud,
det tycker jag att jag fått, kan inte hitta några torr fläckar längre. Jag som alltid är jättetorr,
har nu en mjuk icketorr hud! Den är tjock och krämig och räcker hur länge som helst :)
Jag är nöjd, jag valde att dela ut småflskorna till vänner och familj,
för att få höra deras åsikt om produkten, alla jag pratat med har varit nöjda.
Jag är glad att jag fick prova Dove visible care för nu komme jag fortsätta köpa den.

Vill du också testa gratisprodukter? anmäl dig HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0