Hej

Jag pratade ju förut om POP skalvantar,
som jag ville ha som regnvantar till Wiggos nya regnställ och stövlar.
Jag köpte dem, och de verkar vara superbra.
Det finns ju regnvantar också, men dessa funkar likabra, jag har testat hehe.
Men man måste ha tunna bomullsvantar under, för de är inte fodrade.
De var nätta och inte alls tjocka och klumpiga, som fodrade vantar kan vara.
En sak som jag tyckte var bra var att det är förböjda fingrar, leder till ökad rörlighet,
och mycket lättare att greppa "saker" Nu kan vi gå ut och leka i regnet :)
Köpte de marinblå, passar perfekt till hans regnställ+mössa+stövlar.


Har inte varit så bra på att uppdatera och skriva roliga inlägg direkt,
men det beror på att just nu har vi fullt upp och massor som händer i vårat liv.
Nu måste jag rusa, Chris är på viktigt hemligt möte.

Bye

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är det för hemligt möte han e på....suuper nyfiken juh...

Snygga vantar!

puss

2010-04-09 @ 19:24:04
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Åh dom låter ju super! Då står han i mot det mesta sen,Perfekt!!!

Hemligt möte? Nu gjorde du oss nyfikna:-D

Kram på er!

2010-04-09 @ 21:48:44
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0