Fullt upp

Har haft fullt upp dessa dagar, och även idag och i morgon + hela helgen..
Påsk påsk påsk.. massa att fixa,
i morgon flyttar Mille, i helgen är vi bortresta,
nästa vecka kommer svärfar + hans mamma mycket att ordna.

Men är kul med fullt upp tycker jag.
Igår fixade jag klart Wiggos påskpresent,
var ju egentligen meningen att det skulle bli en annan sak,
och att den skulle ligga i ägget, haha men vi ändrade oss och det blev en liiite för stor sak,
så det fick inte plats i ägget, så nu får det bli en påskpresent i stället och ett ägg vid sidan av.
I ägget kommer det ligga lite gott till Wiggo barnvänligt, och två nappar!
Sen får han presenten vid sidan av :)

Idag fick jag hem två paketen från Tradera,
är så nöjd över det jag fick hem, det som gjorde mig mest nöjd var jeansen
som lappen fortfarande sitter kvar på de visste jag inte när jag budade,
de är så fina, mjuka och rörliga. De är ifrån Mohini (Cubus)
POP bodyn var också över förväntan, oftast när man beställer något
så kan det se lite användt och slitet ut när man får det, men de såg ut som helt nya,
inga noppor eller tappad färg, otroligt,
vad glad man blir när man är nöjd. Fast iofs var det pop,
de brukar inte tappa färg eller slitas så mycket.

Och så snyggt de passade till varandra!




GLAD PÅSK MINA VÄNNER

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Jätte fina :)



Glad påsk på dig med!

Kram

2010-04-01 @ 15:31:23
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Bella

Fina kläder!



Glad påsk!!!

2010-04-01 @ 16:51:18
Postat av: Angelica - tvåbarnsmorsa, och bulle i ugnen <3

va fint!



Glad påsk på er med! =)

2010-04-01 @ 20:21:50
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: Evamy - Livet med Alva och bebis i magen

haha ja du, jag har ingen aning en dag va den bara borta!

2010-04-01 @ 21:31:36
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0