fattar inte?

Vi bor ganska nära Universitetet,
och alla studenter vare sig det är vardag eller fest,
så går de runt i olika dräkter, endel har oranga, endel röda, blå och lila..
VARFÖR?? det ser så jävla fult ut, måste de ha på sig det eller vad är det frågan om?
Är det "klassdräkter" eller vilket syfte har dessa dräkter?
typ snickarbyxor/jobbbyxor haha.. endel har peruk också..
Om ja pluggade skulle jag aldrig sätta på mig de där fula dräkterna speciellt inte på fest..

Någon som vet varför?

Kommentarer
Postat av: gammla grannen

tja! dom har ju typ sånna studentföreningar och nollor tror jag måste ha sånna på sig. Jag skulle heller aldrig ta på mig nått sånt! Men det hör studentlivet till !

2010-05-01 @ 11:15:18
Postat av: hanna

Det är overaller vi har som representerar programmet vi pluggar. Har det oftast vid kravall eller andra arrangemang... Kanske inte så vackra men väldigt praktiska! :)

2010-05-01 @ 14:25:18
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

d där har jag oxå funderat över :S

skit fula dräkter som dom går runt i ibland har dom ju fula mössor me

2010-05-01 @ 15:38:12
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0