10 sanningar

Gulliga Malin gav mig en utmaning på hennes blogg, jag ska skriva 10 sanningar om mig själv.

1. Jag har alltid (sedan jag var 13-14) klippt mig själv och färgat själv, känner mig som en frisör ibland, för många ber mig hjälpa dem med deras hår och klippning, jag tycker bara det är roligt, och ser mig själv som väldigt bra på det faktiskt.

2. Jag lider av Panikattacker som är fruktansvärt jobbigt, och som jag inte vill prata om här,
men nu vet ni (ni som inte redan viste) Inget jag brukar prata om, fast man egentligen borde det. Fanns dagar då jag ville ge upp, men med lite hjälp och några år så är det bättre.  "Döm ingen förrän du gått en mil i hans skor" tänk på det innan du uttalar något om någon annan.

3. Jag tog mitt pick och pack och flyttade från Motala till östhammar till en främmande karl, som nu är min man och pappa till Wiggo ♥

4. Jag älskar inredning och pysslar nästan jämt i hemmet, möblerar om och letar nya saker, renoverar osv..
Det är det roligaste jag vet, men jag blir aldrig klar haha.. alltid något nytt på gång.

5. Varje natt drömmer jag något, jag drömmer massor och minns alltid vad jag drömde när jag vaknar, då går jag direkt in i drömtydningarnas värld och tittar upp vad det kan tänkas betyda. Ofta drömmer jag konstiga och roliga drömmar :)

6. Min allra bästa kompis är min syster, hon betyder allt för mig och vi pratar minst 3-5 ggr/dag om vi inte träffas. Vi gör allt tillsammans och har alltid lika roligt, skulle hon bli blind och jag ha två friska ögon skulle jag ge det ena till henne, så vi åtminstonde hade varsitt :) haha

7. Min största skräck i livet var att föda barn, jag jobbade med barn förut, och sa alltid ALDRIG ska jag ha ett barn, jag sa det jämt och till alla.. Jag vägrar föda barn. Sedan blev jag gravid, jag hade panik, så ni förstår inte.. jag var så rädd. Med veckorna försvann skräcken och när jag väl låg där gick allt så bra, så jag kan nu tänka mig göra om det 100ggr ;) Min farmor påminner mig jämt "var det inte du som sa..."

8. När jag var yngre festade jag varje tillfälle som fanns, nu hatar jag allt som har med alkohol att göra, man kan nästan kalla mig nykterist!

9. Jag brände nästan 24000 på en dag på baaara shopping, vet ni hur kul det var? köpte precis allt jag ville hehe, önskar att det kunde hända igen.. haha och ändå hade jag så mycket pengar kvar på kontot så inget blev lidande, det var tider det..

10. Jag tycker det är roligt (skrattar) att vissa tror att jag skriver om ALLT som händer i mitt liv här på bloggen, isf skulle mitt liv vara ganska tråkigt, jag väljer noga ut VAD jag ska skriva om här, och publicerar bara sånt jag själv vill dela med mig om, och oftast bara när jag har haft kameran med mig, därför får ni aldrig reda på smaskiga detaljer eller annan skit som faktiskt händer i mitt liv också, precis som i era, alla har problem, alla har lyckliga och dåliga stunder i livet, så även jag.. vill bara inte dela allt med bloggen, lite privat vill man ju vara.
Några har klagat på det, men det bryr jag mig inte om.. Jag måste ju själv få bestämma om vad och när jag vill dela med mig något, vissa väljer att lägga upp hela sitt liv, vissa inget alls, jag lite mittimellan..

Det var väl det..
Utmanar alla er andra som vill!!
 

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Intressant och roligt att läsa :)

2010-04-21 @ 10:01:51
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Hihi välkommen i klubben!

Jag är typ oxå nykterist;-)

Tänkte på det här för ett tag sen, Att förr var man ut massa och nu lockar inte det alls för fem öre... Inte ens ett sug efter alkohol/fest...

Jag är en hemma räka nu och aj lajk it:-)

2010-04-21 @ 11:26:52
URL: http://niconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0